Vianmääritys: Kosketushäiriö tai vika näytössä

Kosketushäiriö tai näytössä on vikaa

1. Onko näytössä ulkoinen vaurio? Vaikka kyseessä olisi iskunkestävä puhelin, näyttö ei ole iskunkestävä, joten ulkoinen vaurio näytössä ei ole takuun piirissä.
2. Onko laitteessa kosteusvaurio? Jos näytön alle on päässyt kosteutta, se on myös takuun ulkopuolinen vaurio. IP68-puhelimissa kosteusvauriot katsotaan tapauskohtaisesti.
3. Jos näytössä ei ole ulkopuolisia vaurioita eikä merkkejä kosteudesta, palauta tehdasasetukset puhelimeen näillä ohjeilla. Näyttö- tai kosketushäiriö voi poistua tehdasasetusten palautuksella, jolloin ohjelmisto nollaantuu.
4. Jos ongelma jatkuu ja vika on takuunalainen, ja takuu on voimassa, voit olla yhteydessä huoltoon sähköpostilla osoitteessa huolto@ulefone.fi tai voit olla yhteydessä jälleenmyyjääsi. Kun olet yhteydessä takuuhuoltoon, kerro tarkalleen mikä on vikana, miten vika alkoi ja mitkä vaiheet olet tehnyt, jotta takuuhuollossa tiedetään tarkalleen ongelma ja huolto voidaan suorittaa tehokkaasti.

Suosittelemme aina hankkimaan erikseen panssarilasin puhelimiin, koska näyttö on puhelinten herkin osa. Iskunkestävissä puhelimissa näytöt eivät kuitenkaan ole iskunkestäviä. Useimmat näyttövauriot syntyvät, kun pienelle alueelle kohdistuu kova paine esim. taskussa olleen kiven tai avainnipun voimasta, tai puhelimen tiputtua maahan kulma tai näyttö edellä. Panssarilasi hajauttaa näyttöön kohdistuvan pistävän paineen laajemmalle alueelle ja ehkäisee siten halkeamia. Panssarilasi ei silti tee puhelimen näytöstä iskunkestävää.

Ulefone-puhelimissa on 2 vuoden takuu laitevikojen osalta, mutta fyysiset vauriot ovat takuun ulkopuolella.